Gu YePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

  • masa pelepasan:2024-04-28 16:40:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:338
  • Penerangan pantas:

    Gu Ye,Menyesuaikan unit kuasa.Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain

Kandungan artikel

Menyesuaikan unit kuasa.

Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Gu YeKapasiti muatan berat:

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Iklan DindarTahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, semakin cepat kelajuan angkat.

Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan diterima secara luas.


Gu YePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran



Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

However, large welded structural components have the characteristics of complex morphology, large weight, large differences in residual stress size and distribution, and it is difficult to achieve good results using ordinary vibration aging technology. Therefore, they found Nanjing Juhang and our JH- vibration aging equipment,Gu YePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri, and requested us to develop a complete vibration aging process.

Menyesuaikan unit kuasa.

Penyesuaian SkemaBanyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat,Gu YePlatform lif sumbangan aluminum, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.


Gu YePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran



Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

penyelamatan peralatanSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Staf sepatutnya menyimpan mentega dan memeriksa kabel setiap minggu untuk menghindari pakaian dan air mata yang tidak perlu.

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Gu YeRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif,Gu YePlatform penangkapan jenis trek panduan kereta api, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan


OroszlanyMaklumat produk lain
  • Hwangju-upPengubah GridKekacauan pasaran membimbangkan

    Hwangju-upPengubah GridKekacauan pasaran membimbangkan

  • MyersKereta platform angkat hidraulik dalamMeningkatkan produktiviti

    MyersKereta platform angkat hidraulik dalamMeningkatkan produktiviti

  • MyersPemasangan paksi boarding hidraulikCara untuk mengelakkan kerosakan

    MyersPemasangan paksi boarding hidraulikCara untuk mengelakkan kerosakan

  • PwotskJembatan penerbangan hidraulik bergerakIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

    PwotskJembatan penerbangan hidraulik bergerakIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

  • PwotskGarpu gunting platform angkat bimbitHypoallergenic

    PwotskGarpu gunting platform angkat bimbitHypoallergenic

  • PwotskMesin pembuatan dan tipping hidraulikKeadaan berkarat

    PwotskMesin pembuatan dan tipping hidraulikKeadaan berkarat

  • Aoji-riPengubah bekalanDipupuk mengikut kualiti

    Aoji-riPengubah bekalanDipupuk mengikut kualiti

  • AusLift hidraulik 20 meterProses rawatan

    AusLift hidraulik 20 meterProses rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat Gu YePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran memberi anda Gu YePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan Gu YePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Gu YePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Gu YePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran. Gu YePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Gu YePlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!